czwartek, 2 sierpnia 2012

Metamorfoza CandyGirlKitty2

Strój:



Było nawet ładnie.. tak stonowanie, ale nie podoba mi się ta prześwitująca bluzka.. wygląda tak trochę jak obdarta.. no ale..  W większości podoba mi się 7/10 ☺
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Masz bardzo dużo ładnych ubrań. Postanowiłam zrobić prosty strój. Taki na luzie. Myślę, że efekt nie jest zły ;)

Makijaż:

SORY: TU GDZIE PISZE PRZED TO JEST PO A TU GDZIE PO TO JEST PRZED :D MÓJ BŁĄD ;D

Było nie najgorzej.. ale trochę nie równo.. musisz nad tym popracować.. ale ogólnie dobrze więc 8/10
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zrobiłam makijaż z użyciem różowego cienia, czarnego cienia, maskary pogrubiającej, eyelinera, błyszczyka do ust oraz czarnej kredki do oczu.. myślę że taki makijaż by ci pasował.. Powiększa oczy i nie przytłacza ;)

Razem 15/20 ;) To b. dobry wynik ;D
To tyle ode mnie. Dzięki za udział w metamorfozie ;*.. ♥

Iguuu ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz